14 april - tisdag [morgon]

Godmorgon bloggen!
Sovit gott? Jag har sovit lite konstigt måste jag säga. Drömde världens dröm, när jag väl sov va det bäst i världen men när jag vaknade och insåg att det inte är 2007/2008/2009 längre så kändes det ännu bättre! :) Lite skumt bara, huhu..

Nåja, idag är det kort dag i skolan och efter det ska jag till stan med mamsen! Får se om det blir något köpt, ska titta på avslutningsklänning tänkte jag =) Kanske köper något till Stina som fyller år imon också, får se hur mycket hon är värd ;) hihi

Men vi hörs nog i eftermiddag/ikväll om jag orkar =)
/ kram maria

 jag saknar dig lite sådär lagom mycket så man känner hur bröstet reagerar ganska hårt när man tänker på alla fina dagar du&jag har haft tillsammans. <3

Kommentarer
Postat av: Katja

söt bild :)

2010-04-14 @ 15:58:45
URL: http://kaatjajakobsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

är inte ni kompisar längre?;(

2010-04-14 @ 22:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0