23 april - fredag

FAN VA SKÖNT MED HELG

Känns som denna veckan har bestått av väldigt mycket klag och taskiga åsikter från olika håll&kanter! Så nu kommer helgen perfekt, ska spenderas med min pojkvän. Ska bli skönt att känna sig lite omtyckt!

Men först och främst så startade jag helgen med att baka en god sockerkaka (den är förvisso inte klar i ungen än men är rätt duktig på att baka så..) och du spolar jag upp lite badvatten :) Ska ta hand om mig själv ett par timmar, sen kommer babe och hämtar mig. Ska kolla förbi UP, sen hem & nanna i myresjö! jag älskar min pojke så himla mycket :*


 tänkte bara utbringa en extra puss till fina becca som fått mig att må bra hela veckan :) love you!

Kommentarer
Postat av: becca

tack själv pluttan! <3

2010-04-24 @ 16:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0