24 april - 7 månader! / lördag

Idag har jag och Rasmus sju månader! Känns som väldigt länge, kan erkänna att det inte känns som vi har varit tillsammans sådär speciellt länge.. Haha :)

Det har i vilket fall som helst varit 7 helt underbara månader, har fått en massa fina minnen tillsammans med honom. Resor till Jönköping, Kalmar, Göteborg, Ullared osv tillsammans. =) Allt som han gett mig betyder otroligt mycket, och då menar jag inte presenter. Jag skiter fullständigt i vad för saker jag får av honom (även om det han har gett mig är det finaste jag har), men all kärlek han har gett mig är obeskrivlig. Han har gett kärlek en ny innebörd för mig. Jag älskar dig! <3

 Vi försökte få till lite fina bilder men dom flesta ser mest porriga ut.. & jag kunde inte sluta skratta! haha, nåja, nu får det bli som det blir :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0