26 april - supersjuk :(

Godmorgon bloggen!
Hur mår ni idag? Själv mår jag inte alls bra faktiskt.. Jag har feber, men just nu är den inte så hög för tog en tablett för en stund sen.. Känner mig riktigt ofräsh, har kallsvettats hela natten! Och nu när febern sjunker och jag sov en timme för en stund sen, vaknar jag av att hela sängen är blöt av svett.. Finns inget äckligare än att känna sig riktigt ofräsh. Om jag orkade skulle jag ta en låååång dusch nu.

Iallafall, mamma har köpt fika till mig. Man äter ju inte så mycket när man är sjuk, men jag blev sugen på fika. Så hon köpte med sig massa olika kex och muffins hem som jag har smakat lite på :) mumsigt!

Just nu tittar jag på svanprinsessan, och ska hämta någon disneyfilm, som djungelboken 2 eller något och smygtitta lite på :) Hörs kanske senare!

// maria

 Tänk att få ta en lång dusch med hårinpackning, raka benen, smörja in sig med ldb lotion och duschcreme.. Dra värmeskydd i håret, fixa i timmar med hår smink och kläder. När jag blir frisk ska jag vara superfräsh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0