27 april - Pearl Harbor

Heysan!
Jag är fortfarande sjuk.. Men är nog på bättringsvägen känns det som. Får se om jag går till skolan imorgon annars går jag på torsdag. Hur som haver, jag har precis tittat på Pearl Harbor. Det är absolut en av mina favorit filmer, den är så jäkla bra gjord och handlingen är precis min smak. Älskar den! Har fått gråta en hel del nu. Men nu är det bäst att jag rycker upp mig lite ;) Tänkte läsa en stund, sen försöka sova lite. Orkar inte göra så mycket annat. Ha det fint!

/ kram maria

 plus att Ben Affleck är en av USA:s snyggaste skådespelare.

Kommentarer
Postat av: cattis

åhh håller med :D såg den i skolan när vi läste andra världskriget :D mycket bra :D

2010-04-27 @ 18:45:17
URL: http://catharinanejman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0