7 april - onsdag

(Bild från igår, när man kunde sitta utomhus och fika. Åh va underbart!)
Godmorgon bloggen!

Allt bra idag? Klockan är inte mer än tjugo i sju men jag är så sjukt taggad till Ullared. Åker vid åtta här ifrån, och är borta hela dagen :) Ikväll ska jag nog bara vara hemma och ta det lugnt, så kommer blogga då istället!

 

Någon som inte är lika kul - MITT BANKOMAT KORT ÄR SPÄRRAT. Jag skulle kolla igår om jag hade pengarna insatta, men jag slog fel kod tre gånger. Det är helt obegripligt, jag fattar ingenting! Jag kan alla andras koder men min egen har jag glömt.. Jag fick iallafall tillbaka alla pengar som va insatta (mamma hade satt in 2 000 till resan idag, det va därför jag fick panik) och jag får ett nytt kort på fredag. Jag ska ha samma kod som min pojkvän så jag kommer ihåg den, haha..

/ maria


Kommentarer
Postat av: emma

Gud va härligt att kunna sitta ute ock dricka kaffe!

2010-04-07 @ 08:56:41
URL: http://emmmaaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0