Änglavakt - Michael Nyqvist

Hejsan!
Nu är jag tillbaka från bion och är nog fortfarande lite snuvig i näsan - grät en hel del där på slutet. Filmen va hur som helst helt underbart bra och verkligen en film värd att se! Ska nog ta och köpa hem den när den kommer ut på dvd..

Nåja, detta va sista dagen på årets påsklov och jag tycker att det har varit ett helt ok lov, men festen i fredags va nog toppen på allt! Tråkigt att jag inte har hunnit träffa varken Michis eller Becca så mycket men nu börjar skolan så allt kommer bli bättre :)

 

Nu är jag trött efter att ha suttit still några timmar, så ska sminka av mig sen kolla på den nya säsongen av KENDRA! :)

/ GODNATT! maria

 

 michael nyqvist är lätt en av sveriges bästa skådespelare!


Kommentarer
Postat av: bella

haft en bra dag?kramar :D

2010-04-11 @ 22:08:32
URL: http://magnussonbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0