Becca

God middag :)

Sitter och kollar på dirty dancing, har precis duschat. Var på stan innan och solade och gick lite i affärer med saga. Vet ni? Jag har bränt mina ögonlock, inte skönt! Och snart kommer min pojkvän, han gör mig så otroligt glad. Nu när man inte mår så bra heller av andra saker så är jag glad att jag har han! Usch har lust att skriva ut om en massa saker men då kommer allt bara missuppfattas. Får skriva ner dem i min dagbok istället, för den har jag ju lås på också, haha.  Vi hörs

puss becca


Kommentarer
Postat av: Ida K

Ååååh, Dirty Dancing är bästa filmen utan tvekan. Vet inte hur många gånger jag sett den!

2010-04-07 @ 18:00:31
URL: http://karlssonida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0