en evighet ifrån!

Har nyss snackat med min bästevän adam i telefon&insåg hur desperat jag är på att få åka tillbaka till stockholm! Bara att vara där gör så att jag mår som bäst! Kan inte sluta tänka på alla sköna sommarkvällar i kungsträdgården eller slappa kvällar hos benji&adam.. Det var riktigt härliga tider.. Det är inte det att jag inte trivs här för det gör jag men stockholm passade min personlighet bättre.. Jag har världens underbaraste vänner både här&där så jag känner mig lyckligt lottad! Men en vacker dag flyttar jag tillbaka i vilket fall.. Det är jag säker på! & jag längtar till den dagen. Allt har blivit så annorlunda bara&det gör delvis lite ont! ´
Men somsagt, stockholm i framtiden sen förralltid! michis

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0