Haha, jag får aldrig nog!

 

 

1. Haha, det är två stycken helt plötsligt? Jag ser ju som sagt på IP adressen att det är olika som kommenterar ;)
2. Fortfarande anonyma! vad tyder det på? Att jag skriver ut i bloggen, med fullt namn om vad jag tycker om er. Ni är fortfarande anonyma som tydligen är rädda att visa vad dom tycker ;D Lite synd att till&med 94or kan bete sig så!

3. Vem skulle gå emot mig? Jag har aldrig hamnat i "bråk" förut, så varför skulle något "gå emot mig" för att jag har skrivit fel i ett inlägg på en simpel blogg? ;D Jag står iallafall för allt jag har skrivit, hahaha

4. Dom har antagligen inget bättre för sig. Jag sitter och skrattar här borta, trodde att dom här tuffingarna skulle ge sig men icke sa nicke, ni fortsätter gå in på våran blogg för att se vad jag har att säga, ni bryr er fortfarande :)

5. Jag kan ta detta som hot. "om jag sa vem jag va skulle det inte sluta bra för någon av oss", ska jag ta det som att denna personen menar att om hon berättade, skulle dom göra något mot mig? För det skulle ju inte sluta bra iallafall?

Jag erkänner, jag har skrivit fel, jag har inte ens valt handel än som sagt ;) Vet inte ens vad det står när man väljer, men det märker jag ju efter lovet! Det viktiga med den texten är att jag har satt upp mål i mitt liv, inte att allt ska kresta runt gymnasiet.

Haha, menmen, människor har ju som sagt inget bättre för sig än att klaga!
Skaffa er något att göra istället, fuck off :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0