Lägga av med bloggandet - eller bara ta en paus..?

Nu är det såhär att jag orkar inte blogga just nu. Jag har tagit det här med bloggandet på alldeles för stort allvar tidigare och just nu känns det som jag har viktigare saker att göra än datan! Det är fint väder ute, på senaste tiden har jag börjat umgås med fler kompisar, bättre saker.

Jag kommer fortfarande blogga men mer när jag känner för det och när jag har tid :) Jag älskar ju att blogga så ibland kommer det bli mer och ibland mindre uppdatering :) Bara så ni vet!

Jag är inte borta helt, kommer bara minska lite på det "seriösa" :)

/ kram maria


Kommentarer
Postat av: Ellinor Sjöberg' [fotoblogg / mitt liv]

du eller ni får verkligen inte sluta blogga helt

:( ! :o

2010-04-12 @ 22:33:15
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

inte sluta blogga. men ta typ 1-2 inlägg per dag,

alla tre kan ju göra 1-2 per dag, så behöver inte du göra så mkt :D

2010-04-13 @ 11:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0