Maria försvarar sig :)

Anonym kommenterade såhär i mitt inlägg om mitt gymnasieval: "för att bli turistledare måste man gå turist inriktning, lite fel där! HAHA IN YOUR FACE!!!!" kan ju börja med att det är så kul att vi har så mogna läsare ;) han/hon döpte sig till "vetlandabo" så antagligen vet personen vem jag är och vågar inte stå för vad den tycker om jag skulle möta dom på stan eller något sånt, haha. Jaja till saken, klart jag vet att man måste gå turistinriktning! Jag är väl inte dum. Men grejen är, att man VÄLJER INRIKTNING I TVÅAN. to bad ;) man måste även läsa vidare för att bli en framgångsrik turistledare, som mitt mål är, skulle jag tro. Men man måste ha lite grund för det, det är därför jag kommer gå handel och välja turist i tvåan. Är detta slut diskuterat nu, eller ska denna anonyma fega vetlandabo lägga näsan i blöt ännu en gång? :) #skrattar# nåja, ska väl gråta nu för hon/han skrev in your face.. ;) / kram maria

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, tror min mage viker sig av skratt, det jag menade var att du kan inte skriva handel och administration programmet för då valde du fel inriktning från början, man kan välja turism från ettan också lilla du. men ja, och om jag sa vem jag var så skulle det inte sluta bra för någon av oss, men det jag kan säga är att vi lär ses när du börjar på handel. haha

2010-04-03 @ 10:47:56
Postat av: Gabriella

Hur är det idag då :)?

2010-04-03 @ 11:56:45
URL: http://controella.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Hur är det idag då :)?

2010-04-03 @ 12:06:25
URL: http://controella.blogg.se/
Postat av: vetlandabo

Lägg ner med din katiga attityd jag tror minsann det är du som inte vågar stå för något om någon går emot dig

2010-04-03 @ 12:43:25
Postat av: Aleks

Glad Påsk :)

2010-04-03 @ 14:24:48
URL: http://cheeraleks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0