Svar på tal!

Anonym; Varför använder du inte löshår längre?:)

Svar; Jo det är såhär att jag har gått och blivit lite lat! ;) Det tar ju en stund att sätta i clips och jag tycker det är ganska drygt att stå framför speglen, ni kanske inte har märkt att jag sminkar mig mindre och mer sällan än någonsin nu? plus, att på avslutningen i sommar ska jag ha mitt löshår och jag vill att det ska vara så fint som möjligt då, så vill inte slita på det så mycket ;)

Nu vill jag ha eran åsikt, vad passar jag bäst i?

platt, självfall, vågigt eller med löshåret isatt?

 platt

 självfall

 vågigt

 löshår..?


Kommentarer
Postat av: marta.

vågigt!

2010-04-11 @ 11:36:15
Postat av: Anonym

sb: ne verkligen inte, och det är det jag menar.. haha..



utan helt klart, och vågigt :D

2010-04-11 @ 13:47:18
URL: http://minischulman.blogg.se/
Postat av: M

självfall och vågigt :)

2010-04-11 @ 21:42:47
URL: http://livelovelearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0