Måndag

Usch vad jag hatar måndagar. Just nu känns de som om jag hatar allting just nu, utan kevin. Han är bara den som gör mig glad nu för tiden. Att de kan va så? Att när man är kär så blir man på de humöret personen styr en till. Om kevin är ledsen så blir jag ledsen. Och om han gör nånting känns det som om hela världen håller på att gå under i mitt huvud!

Iallafall så ska jag vara så duktig att sluta röka. Gör det mest för mammas och pappas skull, hade vart så skönt att känna att de kan vara stolt över en för en gångs skull. Men mitt huvud håller på att sprängas, snälla kan det inte gå över! Är de nån som vet nått tips som hjälper mot röksuget?

Ska börja kolla om de finns några kina tecken som är snygga och som betyder något bra, så att man kan sätta dem i nacken eller nått. Annars blir de en piercing till, åh vad jag är sugen på att göra något piercing el tattoo de kvittar vill bara ha känslan.
Fan vad jobbigt de ska vara då, är så röööööksugen...

Hoppas att allt är bra med er iaf så att ni inte har såna här meningslösa problem som jag!

/becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0