01 januari 2010

Gott nytt år folket! :)
Hur va eran nyår? Mitt va skit bra, nästan hela kvällen! Allt hos Michis gick som planerat, hos Nille va det rätt fint drag och även om vi inte stannade hos Svensson så länge så va det trevligt där också :) På stan va det ju knökafullt med folk och man sa gott nytt till alla, även om man kände dom eller inte. Fick också min nyårskyss, lovely :)

Tyvärr blev det ju bråk också och denna gången gick det illa till. Det jag inte förstår är varför man bara vill gå fram och slå någon blodig, helt utan anledning. Bara hoppa på någon som ligger ner eller allra värst, slå tjejer? Vem fan gör sånt liksom? Gud va arg jag blev.

Jaja, allting kommer lösa sig iaf det vet jag och min kamera dog så fick inga bilder, men ni får överleva :)
puss maria

 nyår va bäst med dig hjärtat :)

Kommentarer
Postat av: ...

Men dom killarna som gjorde det ligger illa ute..

2010-01-02 @ 06:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0