3 januari 2010

Igår sov jag hos min pojkvän igen, alltid lika mysigt! Vi kollade på Harry Potter - och den flammande bägaren. Robert Pattinsson är ju med i den fast han passar mer in i twilight filmerna, + han ser bättre ut i dom! Anyway.. älskar harry potter!
Idag fick va vakna tidigt eftersom båda hade träning vid tio i stan, fast min slutade en och en halv timme tidigare än hans så jag har hunnit duscha och äta lite. Ska fixa iordning mitt hår, sen göra lite frallor till honom, vet hur mycket han älskar det.

Senare ska vi vara hos mig bara, ta det lugnt, mysa, spela kort, det vanliga typ? I eftermiddag ska han åka hem, då ska jag träffa michaela en snabbis och sen ska jag vara hemma hela kvällen. Känns väldigt lockande, är ju aldrig det nu mera.

Men nu ska jag fixa till mig lite, hörs senare! :)

puss maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0