becca

Usch fyfan vad jag är på dåligt humör! Har lust att döda nån. För det första har jag sån jävla mensvärk så känns som om nån håller på att knivhugga mig. Sen är jag så jävla sur på att kevin ska åka utomlands i sommar i två veckor, jag kommer aldrig klara mig utan han! Sen är jag så jävla förbannad på att inte mamma och pappa kan bestämma sig nån jävlA gång om vi ska åka utomlands i sommar eller om vi ska skita i de. Men jag ska fan åka! Skiter i vem jag åker med eller vart, bara de är ett ställe där man kan ligga och steka! ÅÅÅÅHHHHHHH just nu känns allt så jävla värelöst, de är ju sjukt att man kan må så här dåligt bara för att man har mens! Grattis till er som är killar och n i slipper allt de här, gud vad ni har det bra ni kan ha sex hur mycket ni vill utan att de händer nånting menvi tjejor har både mens och sen är de vi som föder era jävla ungar som gör att hela vår fitta spricker och blir äcklig!

Förlåt för mitt meningslösa inlägg, men kan som sagt bara skriva när jag är arg. Då är det ju bäst att passa på.


GE MIG SOMMAR NU!!!
(bilden är sen förra sommaren)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0