dagen ros går till..

Min älskade pojkvän Anton Claesson!

Du som får varje dag till den bästa. Du som alltid ställer upp för mig, som aldrig sviker mig! Allt du behöver göra är att le mot mig sen är jag glad resten av dagen! När jag är med dig slår mitt hjärta riktigt hårt och fort. Det slår för dig min älskling! Jag har aldrig mått såhär bra förut. Det är som att vara i ett paradis när man är med dig. Jag älskar att vakna upp bredvid dig, eller bara kolla på dig när du sover. Vissa är faktiskt riktigt söta när de sover, men du är sötast! Jag älskar att spendera dagar tillsammans med dig. För om vi festar eller om vi bara ligger hemma och myser så ger du mig trygghet. Jag är inte rädd för någonting längre! Du tar bort rädslan för allt inom mig och gör mig trygg. Att hålla din hand när vi är ute är bland det bästa som finns. För det är så skönt att veta att du inte släpper den! Eller när jag är ledsen, så tröstar du mig, du håller om mig. Alla små saker som du gör, som du säkert inte vet om. Som när du ler mot mig pirrar det i hela kroppen och jag kan inte låta bli att le. Eller som när du skickar ett sms innan jag ska sova och skriver att du älskar mig, jag tror inte du vet hur underbart det är. Utan det smset kan jag inte somna! Helt ärligt vet jag inte vad jag skulle göra utan dig. För du är den viktigaste delen i mitt liv. Du är den som betyder mest! Jag vet att du inte gillar när jag gråter, så jag lovar att sluta gråta för din skull! En dag ska jag bli den flickvän som du förtjänar! Jag älskar dig, bara dig<3 För utan dig hade jag aldrig varit såhär lycklig! Utan dig hade jag inte vetat vad äkta kärlek är.. Nu pirrar det i mig igen, det gör det varje gång jag tänker på dig. Du borde inte bara få dagens ros, du borde få alla dagars rosor.
Så jag byter lite!
Mitt hjärta går till Anton Claesson, <3


Min första, bästa och största kärlek! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0