Dagens ros går till..

GUNILLA BERGDALEN

Idag tillägnar jag dagens ros till min egen mamma, Gunilla Bergdalen. Anledningarna är att hon alltid finns där för mig när jag mår dåligt, hon finns alltid där när jag mår bra. Hon är lätt att prata med, precis som med vilken kompis som helst. Hon förstår mig nog mer än många andra tonårsmammor förstår sina tonårsdöttrar. Det va hon som födde mig till världen - hur kan jag göra något annat än att älska henne över allt annat på denna jorden? Jag säger bara det att min mamma är en av mina bästa vänner, för jag vet att jag kan berätta vad som helst för henne och hon kommer alltid att älska mig & mina syskon mer än allt annat på denna jorden.

Så grattis mamma, du har fått dagens ros!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0