Förlåt mig..

...för den dåliga uppdateringen! Men jag har, som alltid, anledning till allting. För det första så funkar inte "min" data (det är mamma som fått den från jobbet men kallar den min eftersom bara jag använder den). Men dom ska fixa det denna veckan förhoppningsvis. Så resten av husets datorer används oftast av ägarna!

& sen, den största anledningen, sen nyår har jag bara velat ta hand om min pojkvän och michaela. Båda fick ju ett par rejäla smällar på nyår och jag har aldrig varit så arg, ledsen och orolig i hela mitt liv som när jag såg min bästa vän ligga orörlig på marken eller när min pojkvän va blodig i ansiktet. Så jag har spenderat tid på det som är viktigt för mig, och bloggen kan man inte jämföra med det andra. Självklart skriver jag när jag har tid, men nu går mitt riktiga liv i första hand, kommer det alltid göra.

Så nu vet ni, men nu har jag iallafall tränat och skriver när jag har dushat om vad som kommer hända idag!

/maria

 random bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0