Grattis Johan (:

Idag fyller Johan Davidsson 33 år, grattis till honom! & för er som inte vet så är han spelare i HV71 ;)

 

Jaja, jag och min pojkvän vaknade för inte så länge sen. Har legat och pratat en stund, älskar att vakna av att han håller om mig, så mysig är han :) Nu tittar vi på en film och ska snart ner och äta för jag är vrålhungrig! Sen ska vi ut och träffa Michaela och Anton :) Jag måste ringa Becca också och kolla hur det va på metro igår! Brukar ju alltid åka dit, men känner inte för att festa just nu, bara ta vara på tiden med min pojkvän och mina underbara vänner! :)

 

Gud va djup jag är asså, men vi hörs senare, kanske lägger ut en dagens outfit om ni har tur ;) bye!

/maria bergdalen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0