Har varit hos Martin :)

Kom hem nu precis, följde med bror min upp till Martin, en killkompis som bor högst upp på min gata! Har kännt honom hela mitt liv och i somras umgicks jag med honom och ett annat gäng killar och Gry hela tiden! Martin är hur snäll som helst och jag saknar verkligen honom.. Men det är skönt att vi kan träffas och umgås, fortfarande ha kontakt även om det har gått så lång tid sen sommaren! Vet att jag alltid kommer ha kontakt med honom, även om jag inte tar honom för givet. Men han är liksom som en bror för mig, att umgås med honom & cleas är som att umgås med två storebröder :) Även Adam & Linus är som mina syskon. Skönt att man kan vara så nära kompis med så härliga killar! :)
puss maria

 alla dagar & kvällar i östanå :)

 östanå :) martin i mitten! När han va blond dock, nu har han sin naturliga hårfärg ;)

 Fina minnen!

 bäst

Jag saknar sommaren, & även om det inte va så mycket som hände under 2009 sommaren, så kunde jag inte spenderat den bättre än med dom här människorna. Tack :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

visa bilder på dina killkompisar:D

2010-01-28 @ 16:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0