Hemma igen :)

Nu är jag hemma, va ju på revyn igår som sagt. Får säga att det är lika roligt som alla år! Iallafall, efteråt gick vi hem till Monica och Kenneth och Amanda för att äta lite, det va supergott! Sen innan jag drog ut till Rasmus träffade jag Michis en jätte snabbis, snackade lite & så! Sen när jag kom till Rasmus började vi titta på "män som hatar kvinnor", men jag somnade typ direkt.. Som tur var så har jag ju redan sett den.
Idag såg vi andra filmen, "flickan som lekte med elden". Superbra filmer!

Nu har Rasmus skjutsat hem mig och jag ska duscha lite och fräsha till mig innan jag går ut och träffar Michis, skulle ringa henne när jag är klar.

jag är på bättre humör idag, blir jag alltid när jag får sova ;)

puss maria

 tycker ni inte att jag lyckades med att lika åttorna på withala med denna bilden? :) glömde bara push up.. sorry girls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0