Jag blir helt gråtfärdig..

Jag kom hem nu för ett litet tag sen, på vägen hem från Rasmus så åkte vi förbi det huset som brann inatt/idag på morgonen. Det va ju ett ganska stort hus mellan statiol och krysset, har ni hört om det? Iallafall så va det så kraftig brand på morgonen att det va 7 brandbilar där.. Jätte läskigt! Huset är typ helt förstört och man börjar ju tänka lite på om ens egna hus skulle brinna upp.. Vad skulle man göra då liksom? Alla saker, alla minnen.. Ja, jag blir alldeles gråtfärdig när jag tänker på dom stackars människorna som inte har något hem numera.. :/

okej, såhär kraftig va den väl inte men aa.. Bild från en brand i Falun för några år sen.

/ maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0