Jag ska köpa löshår!

Åh va lycklig jag är :) Jag har lagt undan några hundra från januari och julklapparna för att köpa löshår om ett tag, tänkte vänta några månader. MEN en av min storasysters kompisar, har ett blont clips on set hon har använt en gång. Det är helt äkta och jag får köpa det för 500 kr. Hoppas det är samma färg och så, för jag ska köpa det nu i veckan eftersom jag får pengar imon :)
Men hur det än blir, så hoppas jag inte att det blir som endel åttor på vår skola ;) hahaha!

 Ska jag vara ärlig så ser mitt hår rätt långt ut iallafall, eller hur? Men jag vill ha längre, till lite under brösten. Men det håret jag ska köpa är grymt långt så jag får nog klipp av det lite. & självklart ska min goda vän Becca sy in det så slipper jag det jobbiga varje dag :)

/ mariabergdalen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0