Mardrömmar ;s

Varje natt drömmer jag något hemsk. Ett tag drömde jag samma dröm (som jag inte kommer skriva om) flera gånger och det va det värsta, men nu har den drömmen ersatts av andra drömmar som förstör min dag.. Jag drömmer att jag går på en väg, är ute & springer eller festar med kompisar. Efter ett tag blir jag i vilket fall som helst annfallen bakifrån av en man, eller så kommer en kille framifrån och drar ner mig på marken. När jag försöker skrika är det som om mina lugnor är ur funktion, dom fungerar liksom inte. Det hörs inte när jag skriker och jag kan inte andas. Jag vaknar precis innan mannen/killen ska slå mig, eller något sånt. Mitt i drömmen vaknar jag och det är alltid samma tid, 05:50. Så jävla läskigt.. ;s

/Mariabergdalen

 (en bild från aftonbladet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0