Maria

Godmorgon, nu är jag vaken igen!
Kan inte säga att jag har sovit så skönt inatt. Hade först svårt att somna, sen när jag väl somnade drömde jag världens hemskaste mardrömm och jag ville bara vakna. Nu är jag vaken och vågade inte somna om för jag trodde att drömmen skulle bli verklighet då, men så blev det som tur va inte :)
Jag ska snart upp & äta frukost, när jag orkar. Idag ska jag inte göra någonting, ut&gå, städa mitt rum, sen är det träning ikväll. Om datan är ledig hela dagen kommer jag hinna blogga endel, tänkte göra en gilla och ogilla lista.
Hörs senare, ciao!

 synd att jag inte gör som pissie och diarré och gör bilder på mig själv när jag sover, känns ganska överflödigt och tro det eller ej men när man sover är man inte snygg ;) okeeej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0