med min älskling

Kom hem från skolan för en stund sen, sitter i sängen med Rasmus & ser på simpssons. Mysigt :) Ska snart steka hamburgare & så, guttgutt!

VIKTIG INFORMATION
Jag tänkte bara säga att vi ska fixa bloggen. Designen just nu va bara på test, men på torsdag så ska vi göra den snyggare, ni får se då hur den blir. Vi har även lovat varandra att skriva mer och iallafall jag som har en fungerande kamera kommer att ta mer kort och lägga ut. Kanske inte från skolan, men aa.. Sen ska vi ha "veckans", typ veckans ris/ros eller veckans händelse. Något om veckan som man vill skriva om eller tilldela någon. Så allt kommer bli bättre, promise :)

puss maria

 tänk att om bara några veckor så är den här bilden tagen för exakt ett år sen.. Sjukt egentligen. Saknar den tiden! Då va allt myyyycket lättare. Dock är jag rätt glad att slippa sävsjö ;) men anny&julia betyder fortfarande lika mycket :) till skillnad från andra från den staden ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0