Mitt jullov

Maria Bergdalens jullov kunde nog inte blivit mycket bättre! Har hunnit med en massa bra saker, julafton & nyårsafton va ju helt klart något av det bästa, utan tvekan. Alla mysiga dagar & nätter med Rasmus är självklart något som sätter sig i minnet, och allt som jag, michis, anton, roswall och rasmus har gjort! Finns mycket att minnas och det kommer jag att göra, tro mig :) Tack allt fint folk för ett bra lov, tack för alla fester & alla myskvällar med dom bästa!

 julafton :)

 bilden är inte sen jullovet men ville bara säga att michis gjorde lovet till det bästa :)

 

 nyår :) bobboman & rasmuus

 & ett stort tack till dig min älskling :) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0