osäker.. riktigt osäker

Tjohej! Nu är michis tillbaka igen. Har haft ett litet uppehåll men har inte mått så bra de senaste dagarna.. Men tänkte ändå berätta lite vad som hänt i mitt liv. I fredgas var det ju fest, det var helt okej.. Men det var lite tjaffs och mycket tårar på slutet.. Lika så igår kväll.. Jag har gråtit slut på tårar denna helgen.. Nu känns allt bara konstigt och tomt! Men hur gör man när man blir så himla ledsen, allt man kan göra är ju egentligen att gråta. Men nu idag kommer jag nog inte kunna gråta mer, tror att jag ska till min pojkvän. För det behövs, det kan jag lova er.. Snacka med Emilia igår, en kompis ifrån stockholm.. Alltså ni vet väl vad fältassistenter är? dom här i vetlanda är hur snälla som helst men de i stockholm har gått över gränser.. Det hade sett bilder på när emilia och en annan kompis clara drack på nyår och ringt hem till deras föräldrar och sagt att det uppfostrat dåligt och massa andra påhopp! När jag bodde i stockholm ringde dom till min mamma och sa att jag blev utnyttjad av min dåvarande pojkvän! Helt sjukt.. Mamma måste ju verkligen gillat att jag var med honom.. Men som tur var litade hon på mig eftersom det var inte det minsta sant! Jag behövde även gå på möten med dom typ en gång i veckan, suck! Ush så om Morgan och Nina ser detta, vilket jag tror ni gör! Alla hatar er, det är inte erat jobb att säga hur föräldrarna ska uppfostra sina barn! Men ni har ett jobb och det är att göra det tryggt för ungdomarna, men hur ska ni kunna göra det när alla springer ifrån er.. Som tur är kan ni inte hålla koll på mig längra, hah! Dags att buta jobb innan ni får sparken!? Men nu ska jag gå och göra något annat roligt! Puss på er / michis

 

'
Emilia till vänster, jag till höger! Det är snart 3 år sen ;O


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du visa bilder från sthlm?:)

2010-01-22 @ 17:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0