svar =)

Anonym:visa bilder på dina killkompisar:D
Ska leta reda på några, och ta kort på dom jag ska träffa ikväll :)

Anonym: flätar du håret så det blir jätte lockigt eller hur gör du visa någongång och ge tips :)
På kvällarna flätar jag alltid mitt hår i två vanliga flätor i sidorna, försöker göra dom så långa som möjligt! För om man gör det, slits håret mindre men jag trivs ju bättre i plattat hår. Så på morgonen plattar jag det igen och det tar faktiskt inte så lång tid.
Vill du att ditt hår ska växa snabbare?
1. Fläta håret varje kväll innan du somnar - då slits det mindre.
2. Låt det självtorka, och borsta det inte blött!
3. Platta inte håret varje dag.
4. Klipp dig regelbundet - jag klipper mig ca var 6e vecka.
5. Kör med inpackning en gång i veckan, och försök att inte tvätta håret precis varje dag.

Anonym: fint skrivit! :)
kan du inte lägga upp fjortis bilder på dej, skulle uppskattas! gärna idag:) puss
Självklart ska ni få se bilder från den pinsamma tiden, haha :) men jag har inga bilder själv på mig eftersom mina datorer går sönder stup i kvarten. Men michis har hemma hos sig och på datan i skolan, så i nästa vecka kommer dom :)

Kul med frågor! :) Kom gärna med tips om något mer ni vill se i vår blogg! =)

/ maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0