svar!

Maria svarar på frågor..

anonym: har inte din kille än data`?
svar: Jo klart han har en data ;) Men när vi umgås i veckorna brukar vi inte sitta vid datan, har tid för varandra istället och gör annat ;) På helgerna däremot har vi mycket tid, då använder vi datan.

anonym: har din mobil redan gått sönder? :o
Svar: yes, tyvärr. Gick sönder 2 veckor efter att jag köpte den, fan va kass.. men när den funkar älskar jag den! Så får tillbaka den om en vecka eller något tror jag.

anonym: kan ni inte skriva vem som skriver inläggen :)
svar: jo självklart kan vi det, men jag brukar alltid skriva puss maria, beccas inlägg brukar hon döpa till becca & michis skriver också oftast att hon skriver, annars lägger hon upp bild så ni ser att det är hon ;)

 
puss maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0