That it's all for the best? - ofcourse it is..

Hej!
Pulka idag, va faktiskt inte så hemskt som jag trodde, va egentligen väldigt underhållande! Men jag får nog räkna med endel blåmärken här och var.
Iallafall, jag har hämtat min mobil nu! Känner mig hel igen, haha :) Eftersom expert ligger så långt bort fick jag mig en promenad också, och musik på högsta volym är aldrig fel (:
Nej, nu ska jag lägga mig och läsa lite läxor framför tv;n. Hörs sen!
Puss maria

 ipoden har jag fått låna av min älskling :)

Kommentarer
Postat av: Ellabolla' [fotoblogg / mitt liv]

sv; jaa ! :) men du ska inte flytta va ? :P

2010-01-26 @ 17:17:38
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/
Postat av: Ellabolla' [fotoblogg / mitt liv]

sv; aahh det förstårs! :) men man får önska dig lycka till i alla fall och hoppas på att du kommer in ! :)

2010-01-26 @ 18:10:09
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0