the bitch is back!

Hej hopp! Nu är michis tillbaka igen. Det var väldigt länge sen jag bloggade och nu är jag riktigt sugen!
Jag vaknade för lite mer än en timme sen och satte mig framför tvn. Snart kommer mamma hem med frukost till mig, mums! Var riktigt sugen på frallor och juice! Kanske borde berätta lite om nyår!?

Nyår började med att jag gick hem till maria, vi fixade oss lite sen gick jag maria rasmus bobbo martin och anton hem till mig så tog vi det lugnt och lagade mat. Efter det gick vi till nille och började festa! Det var riktigt lyckat och jag älskar att festa med min nära vänner, för det är ju dom man trivs med! Hos nille stannade vi till klockan var halv tio sen gick vi hem till alle. Det var riktigt pinsamt för en killkompis tappade en öl burk och då skulle jag ta upp den och tror ni inte att jag trillade.. (a) Tror inte jag sett min pojkvän skratta så mycket åt mig någonsin, hihi. Hos alle var det också roligt, men vi hann ju inte vara där så länge eftersom innan tolv drog alla ner till stan för att träffa massa men jag gjorde det mest för nyårs kyssen! Och de fick jag :) Hur mysigt som helst. Träffade mamma en snabbis och det var nog tredje gången hon sett mig full, haha. Hon var glad så de var ju bra iallafall. Sen hände det massa mindre bra grejer och jag har fortfarande ont i huvudet efter det.. Men det orkar jag bara inte ta upp.. Men hur fan kan killar slå tjejer? Kom hem innan två och somnade super skönt. När jag vakande igår mådde jag inte alls så jättebra men mår bättre idag förutom mitt huvud då. Men Nyår var roligt trots det dåliga som hände!

Idag ska jag nog träffa min älskling en stund, men först ska jag träffa becca :) Snacka om att jag saknar min bästis! Just det, jag och anton har ju 3 månader imorgon också! Det längtar jag riktigt mycket till! Men puss på er så länge så kanske vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0