Till denise!

Jag önskar också att ord kunde hålla föralltid! Du har sagt så mycket, och det var du som svek mig.. Du säger att du inte hade något val, men jag är trött på att behöva vara ledsen över andras beslut hela tiden.. Vill kunna vara så glad som möjligt, för jag kan inte påverka något utav det som hänt! Det har aldrig varit något riktat mot dig och det vet du! Men vi har förändrats båda två, vi har helt enkelt gått vidare. Jag tänker inte stå kvar där vi var i sommras för det försöker jag bara glömma. Jag kommer alltid att älska dig, för du är min storasyster och det kommer alltid vara så. Men ibland behöver jag dig också.. En dag kommer allting bli bra igen och jag föortsätter att vänta på den dagen! Men jag är trött på att vara ledsen, så nu kommer jag aldrig sluta le!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0