Till dig älskling

Det känns lite b att lyssna på sofijah faktiskt, men denna låten stämmer så jävla bra. Precis såhär känner jag för min pojkvän. Förutom datumen och namnen så stämmer allt in på oss. Han tog mig på fötter igen, han kom precis i rätt tillfälle. Jag försöker förklara hur mycket jag älskar honom men jag det går liksom inte, ord och låtar räcker inte till. Jag brukar inte skriva på bloggen hur mycket han betyder för mig för det känns mer äkta när jag säger det direkt till honom, men just nu känner jag att jag ska visa hur jävla mycket han betyder för mig.



Korta ord blir långa när jag säger att jag älskar dig,
för allting som du är och du tog mig på fötter igen
Tre ord och jag faller direkt, du o ja det bästa som har hänt

För när alla andra svek va det du som stog kvar, berättade för mig hur värdefull jag va
du är stjärnan som föll ifrån himlen ner till jorden, utan dig vore jag bara en av miljoner

Till världens bästa pojkvän, Rasmus Johansson. & min ängel, glöm aldrig att jag älskar dig!
/maria

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint skrivit! :)

kan du inte lägga upp fjortis bilder på dej, skulle uppskattas! gärna idag:) puss

2010-01-28 @ 15:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0