till er som minns hur det var..

Hej bloggen! Idag har varit den sämsta dagen i hela mitt liv, känns det som.. Dagen började med skolan, men var bara med en stund eftersom jag och maria skulle till ungdomsmottagingen! Efter det gick jag hem till emma en stund sen kom roswall så gick han och jag till becca. Vi kollade på film och efter ett tag kom maria. I mitten av filmen ringer min mamma och säger att jag, pappa och hon ska på möte med rektorn eftersom jag skolkar så mycket i idrott.. Det blir säkert en änmälan till soc.. Så nu hat vi tjaffsat.. Så jag ringde anton, men det var bara helt fel det också! Jag vet att han hatar när jag gråter så försökte hela tiden prata bort det med att det bara lät så eftersom jag har "ont" i halsen.. Men han gick inte på det och sen skulle han ut så vi hann inte riktigt prata mer om det.. Jag har inte träffat han på hela dagen och jag blir helt galen, baby jag klarar mig inte utan dig! Tänk er själva.. Det är helt hemskt! Men nu är det slut på gråtandet! För när jag tänker på min tötis så blir jag glad så får tänka på han hela tiden ;) Men nu ska jag dra och kolla på tv. Puss michis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0