Usch, jag får en klump i magen!

Idag har jag suttit i kiosken, jätte skönt att slippa lektioner. Men vi fick reda på en jättehemsk sak idag..

En kille på gymnasiet som gick på withala innan (skriver inte namnet) blev knivskuren i magen idag i skolan, av en jämnårig kille. Killen som råkade ut för detta klarade sig, som tur va. Han ligger på sjukhus nu men läget är stabilt.. Det är sjukt, att det ska vara så. Jag förstår helt ärligt inte vart världen är påväg. Jag har en klump i magen, för det första känner man ju till killen, snackat lite med han & så (iallafall gjorde jag det när han gick på withala) och man blir ju mörkrädd. 16 år liksom.. Jaja, jag ska inte skriva för mycket om det nu men jag tycker bara att det är hemskt.. Tycker synd om killen också, fyfan :/


Kommentarer
Postat av: Anonym

killen som gjorde det blev ju för i helvete mobbad av killen som han skar, det är inte konstigt, om man mobbar någon tillräckligt så kan man få folk att göra så. han är minst lika skyldig! tänk på hur hans liv är förstört också kanske! inte så jävla synd om killen som blev knivhuggen, får faktiskt skylla sig själv! IDIOT!

2010-01-22 @ 19:59:44
Postat av: maria

Alla säger olika, jag vet inte vad man ska tro på! Men jag sa aldrig att det inte är synd om han som knivhögg honom eller hur? Shit ta det lugnt, om jag är sån idiot behöver du inte läsa min blogg ;) & jag tänker inte yttra mig mer om vad som hände i torsdags för det enda jag skrev va att han blev knivhuggen. Sen hör man rykten överallt men eftersom man inte vet om det är sant så kommer jag inte yttra mig mer!

2010-01-23 @ 10:28:08
URL: http://juliaugustinovember.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja dom gör ju det, och du ska tro på det du vill, ville bara säga det till dig. och jag menade inte att du var en idiot utan han, och sen läser jag inte "din" blogg för att du skriver utan för någon annan som skriver på bloggen,

2010-01-25 @ 19:03:50
Postat av: maria

va inte anonym :p

2010-01-26 @ 06:20:46
URL: http://juliaugustinovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0