Vad va det jag sa?

Ja, jag kan inte sova. Det går bara inte. Hade jätte svårt att sova igår provade allt. Ligga och blunda, försöka koppla av, nejnej. Se film? nejnej. Läsa bok? Ja, man blev iallafall tröttare. Så efter några timmars läsning somnade jag.. Men idag är jag grymt trött. Plus att min mobil är knas! Först kom inte mina sms fram, då tänkte jag att jag skulle starta om den, men den går inte igång. Har provat allt, ta ur & i batteriet. Ha i laddare, dittan & dattan men inget funkar. Så har min gamla fula äckliga.. Blir att lämna in den nya idag!

Men nu ska jag börja fixa mig inför skolan, hur jag nu ska orka gå :( Jaja, lägger ut dagens sen.
puss maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0