vissa är söta när dom sover!

Just nu sitter jag hemma hos min Anton, jag vaknade precis faktiskt! Men han sover fortfarande.. Var så himla trött när jag kom hit, vi skulle egentligen bara ta en cigg och snacka, haha romantiskt va? Men vi gick in till han istället och gick direkt och la oss och sov! Det är romantiskt på riktigt! Snart ska det festas tror jag, men det är inte helt säkert än! Nu ska jag gå och väcka min älskling! Puss michis!
det finns inget bättre än maria, rebecca och anton! <3

Kommentarer
Postat av: C E C I L I A - bloggen är värd att läsa! ♥

Vilken söt blogg du har =)

Allt bra hoppas jag?

Kramkram. ♥ /C

2010-01-05 @ 00:33:03
URL: http://kevees.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack :)

jadå självklart ! :)

2010-01-05 @ 13:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0