23 maj - godmorgon!

Godmorning sunshine!

Hur va eran kväll igår? Min va jätte mysig! Först av allt så hoppade jag och rasmus i badet och låg där ett bra tag, älskar mitt badkar! Sen va det jag som fick stå för maten, till oss plus papsen. Blev varma mackor, och trots att klockan närmade sig halv elva satt vi ute och käkade! :) sommarkänsla

Sen satte jag och Rasmus på en film men jag pluggade mig igenom hela filmen.. Sen nannade vi :)

Nu ska jag nog ta en morgon promenix i det fina vädret och vänta på att min pojkvän ska vakna! blog you later..
/ kram maria


mysigt i sommarvärmen :)

Kommentarer
Postat av: Ina

Naaaaaaaaaaaaw!! Va söt du är! Blev tårögd på 1/1000-dels sekund efter att jag läst din kommentar!! =)

Det är ett av de komplex jag haft under min uppväxt, inte det "värsta" men lite jobbigt emellanåt.

Tack :)

2010-05-23 @ 09:29:53
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0