9 dagar kvar

Om 9 dagar är det julafton, toppen på året. Kan inte tänka mig att det va ett helt år sen det va ju senast! Helt sjukt egentligen.
Iallafall, jag råkade ställa min klocka lite tidigt och tänkte gå upp och plugga men det blev inte så. Hamnade här istället. Trots att jag har prov idag, så har jag inte ens kollat på det. Likt mig? Knappast. Men det ska nog gå bra, är inget svårt.

Igår va jag hos Rasmus, på kvällen blev det pizza med topcov och sen kom roswall michis och anton och vi hade det trevligt också! Sen åkte jag och Rasmus hem till mig, mysigt!

jag vill bara säga att ingen kan ha en så fin pojkvän som jag, för han är bäst. helt klart. finns inga ord för den killen! <3

gammal bild på min vän, men jag måste säga att jag saknar dig Bella. I helgen ska vi ses, underbart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0