åh jag är taggad!!

Hej bloggen, är så sjuk taggad till nyår nu. Och självklart till söndag, eftersom jag och baby har tre månader då! Men först är det nyår, och tänkte skriva lite vad som händer de närmsta dagarna nu :)

* Imorgon fixas allt gott till nyår :) vill inte avslöja för mycket!

* Onsdag är det dags att handla mat, och även göra ansiktsmask, testa olika sminkningar..
Tror även att jag går ner och köper lösögonfransar (a)

* NYÅR! Först är det dags att fixa oss, sen kommer det hem folk till mig så lagar vi mat sen drar vi på förfest, sen efter det taggar vi vidare till en större fest. Och runt tolv går vi ner på torget, sen är det efterfest!

Jag längtar riktigt mycket, och det kommer bli toppen eftersom det är jag och maria och våra älsklingar!
Nu ska jag fixa mig sen ska jag vara med min pojkvän, känner att jag behöver det! Vi hörs sen / michis


Bäst med dig gumman <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0