äntligen klaaaart!

Nu kan jag spanskan och äntligen är den där extremt jobbiga uppsatsen klar.. har suttit en timme och försökt få in allt i hjärnan och det har faktiskt rullat på rätt bra. Jag pluggar jätte bra på morgonen ;o
Nu är klockan snart sju iallafall så det är väl bäst om jag sätter fart. Hoppas jag hinner blogga efter skolan idag, men gör jag inte det så hörs vi efter helgen!

för idag åker jag nämnligen till myresjö och sover hos baby, imon åker vi och hela hans familj till Göteborg :) blir julmarknad på liseberg, stan, ullared på vägen hem! Kommer hem på söndag eftermiddag/kväll. underbart

Förresten ska jag se julkalendern idag! någon som har sett den och tycker den är bra? Jag brukar alltid kolla men nu har jag glömt i två dagar..
puss maria bergdalen

bild sen jag va i polen någon gång i april eller mars, kolla va smal jag va om benen! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0