Becca

Hej på er!

Idag är det tisdag och jag känner mig lite krasslig. Åkte hem från skolan vid ett typ och nu ligger jag och kollar på tv och tar det lungt. Har sån äcklig huvudvärk, fyfy hoppas det går över snart! Imon är det biologiprov som gäller så måste plugga riktigt mycket på det så att jag får mvg! Det är konstigt dem enda ämnena som jag tycker att jag är bra på är no, och ändå tycket jag det inte är kul eller något utan bara riktigt lätt! Men tror mest att det beror på att vi har världens bästa lärare!

Vill ni veta en sak?
Igår beställde jag min tatueringstid :D jag är jätteglad. Men datumet är hemligt ;)


Nu ska jag gå och ta lite att äta, ha det så bra pusspuss (gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0