beslutsångest

Hej gullungar! Nu är det helg för min del och klockan två ska jag gå ner på stan och köpa julklappar men adde och maria. Tykcer det är jätte svårt att köpa till min älskling men tror att jag har kommit på något bra nu, kan tyvärr inte skriva vad för tror att han kollar till bloggen ibland.. Men kan ju skriva allt på julafton! Jag har lite beslutsångest faktiskt.. Funderar på att bleka mitt hår jätteblond och sen när jag fått den färgen jag vill ha köpa löshår! För kollade på massa bilder och jag saknar det. Plus att anton var sugen på att se mig i blondt. Är riktigt taggad, så får se efter jul hur jag gör. Ska höra med mina vänner också ;) Nu ska jag äta lite, sen fixa mig, sen på stan, sen hem, sen till anton lite tror jag, sen fest! Så vi hörs när jag fixar mig in för party! :) Puss michis


Kommentarer
Postat av: Anonym

kör på blont :D

2009-12-18 @ 16:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0