hemma från göteborg!

Kom hem nu för en stund sen, men har inte kunnat blogga förens nu för datan har strulat lite. Men nu är jag här iallafall :)
I Göteborg har vi gått på Lisebergs julmarknad, hur mysigt som helst! Gjorde vi i fredags, sen på kvällen blev det idol när tove åkte ut och det va ju så jävla fel.. :( aja!
I lördags blev det universeum, jätte mysigt där inne ju :) sen stan, blev endel shopping men tänker inte lägga upp bild om ni inte ber om det för köpte inget speciellt! På kvällen blev det bara tv mys på hotellet.
Sen idag bar det iväg till ullared en snabbis och nu är jag hemma. :)
Vill tacka hela rasmus familj för en trevlig helg :) & speciellt tack till rasmus för han är så himla underbar <3

Nu ska jag baka lussekatter med min familj sen bada, så jag lägger in bilder senare :)
/maria.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg in va du köpte

2009-12-07 @ 14:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0