here you come again, and here I go

Hey! Är så sjukt trött just nu, vaknade halv nio i morse och började kolla på ice age 3 och lite efter nio ringer mig älskling och säger att han kommer hem redan idag! Snacka om att jag blev glad. Så han kom till mig idag vid ett och vi kollade på tv, mös och åt pizza. Nu på kvällen har jag varit hos kimmy med några andra, men gick därifrån eftersom jag höll på att somna. Så nu ska jag skicka ett godnatt sms till min älskling och hoppa i säng.. Kanske ta fram chips och dipp och kolla på en film! Just det, snackade med majsan idag. Hon har det bra och lovade att uppdatera när hon kommit hem imorgon! Yesyes, ni får ha det så bra så länge.. Love micki 

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0