IMON SMÄLLER DET :D

Åh fifaan va taggad jag är asså, nyår imon, I love it ;) Det jobbiga är att det är så mycket att fixa innan, känns som man stressar en hel del nu precis innan, är så mycket man ska fixa! Det mesta är som sagt fixat, men idag ska jag och Michaela fixa kläder, köra med ansiktsmask och handla maten tills imon. :) Great! & inatt sover jag hos Rasmus (: Men nu ska jag börja läsa i en ny bok, 14 år till salu, många säger att den är bra så hoppas på det!
Men jag slänger nog in en dagens sen innan jag drar ut :)
puss maria

 finns inget bättre sätt att tagga till än eriks nya skiva på spotify ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

va har ni fixat för något då?:)

kan inte alla ni tre bertätta vad ni ska göra på nyår?:)

2009-12-30 @ 14:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0