JAG VILL INTE! :'(

Jag dör här borta :( Jag kommer hem, och då skickar pappa ett sms om att jag måste ta vaccinet IDAG. För det är enda dagen för hans åldersgrupp. & jag vill inte! Jag satte mig på golvet och skrek och grät, bettedde mig verkligen som en barnunge. Men jag vill inte ta den där jävla sprutan. Tänk om jag blir sjuk? Då skiter sig provet imon, och detta provet är så jävla viktigt för mitt betyg. & dessutom måste jag hinna gå på lucia, hjälpa en vän med sin läxa, hinna plugga no & spanska plus spendera tid med min pojkvän! JAG ORKAR INTE

Jag har saknat min älskling hur mke som helst och när jag väl får träffa honom ska jag lipa över en jävla spruta och plugga. Känns jävligt kul..

Nej nu ska jag lipa lite till sen får jag väl pallra mig ner till det förbannade gymnasiet och ta den förbannade sprutan. Åh va många svordommar men mina piller ger mig humörsvägningar plus att det är lingonveckan för min del.. ÅH VA JAG ÄLSKAR MITT LIV!!!!

old pic

dessutom så är svininfluensan så jävla överskattad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0